044 459-48-59 050 384-47-22
044 238-64-60 044 238-64-61
м. Київ, вул. Іллі Еренбурга, 3А

Поліграфія до свята

     На календарі жовтень, не встигнемо озирнутися, як Новий рік постукає не лише до нас в будинок, але і в наші «рідні» офіси. Як завжди листоноші почнуть приносити пухкі конвертики з вітальними листівками від партнерів і клієнтів, а кур'єри або ж особисто представники фірм – календарі  і подарунки.
     У свою чергу, кожна поважаюча себе компанія прагне якнайкраще привітати своїх клієнтів, партнерів, постачальників, підрядників, а також своїх співробітників. Окрім шампанського, цукерок і інших подарунків існує ще і обов'язкова вітальна поліграфія, за допомогою якої компанія має можливість в черговий раз продемонструвати свій неповторний стиль і надовго залишити приємні спогади про себе в офісі клієнта або партнера.
     Хто вони, ці кити вітальної поліграфії? Це звичайно ж вітальні листівки і всілякі календарі. А також блокноти, папки, сувеніри.

Вітальна листівка
     Листівки можна надрукувати на щільному крейдованому папері, картоні або дизайнерському папері. Все залежить від Вашого макету і фінансових можливостей. Листівки зазвичай друкують будь-якого формату, але часто фірми замовляють «євро-формат» (у складеному вигляді 210х100мм). Поздоровлення можна надрукувати як на внутрішній стороні листівки, так і на окремому вкладиші, який можна просто вкласти, вклеїти в листівку, або ж вкласти в спеціальні прорізи. Ушляхетнити надруковану листівку можна різними способами: витіснити букви і логотип золотою або срібною фольгою, зробити конгрев (випукле тиснення без фольги), посипати глітером, задрукувати суцільним або вибірковим уф-лаком, зробити красиву висічку тощо.  Залишилося лише вкласти листівку у спеціально надрукований або ж просто білий конверт і відправити Вашим клієнтам і партнерам.

Календарі
     Вибір типів календарів дуже великий. Розглянемо, які календарі часто друкують друкарні за замовленням своїх клієнтів.
    

     Настольні календарі. Дуже функціональний тип календарів, який завжди «під рукою», часто люди роблять примітки в його календарній сітці. Тому, роздумуючи над ідеєю створення такого календаря,  потрібно не забувати про зручну і «читабельну» календарну сітку.
     Дуже зручний і функціональний календар-будиночок з перекидними листами. Основу друкують на щільному крейдованому папері, частіше на картоні, або ж друкують на папері, а потім прикашовують (приклеюють) її на палітурний картон для створення твердої стійкої основи. Перекидні листи на такий календар зазвичай друкують вже на тоншому папері з однієї або двох сторін, прикрашають вибірковим лаком, тисненням фольгою і так далі.
     Дешевшим, але не менш кориснішим варіантом є друк календаря-будиночка без перекидних листів. Він дуже зручний, компактний (його при відповідних розмірах можна і в конверті поштою відправити клієнтові) і функціональний.
     Виходить, що при будь-якому бюджет фірми знайдеться оптимальне рішення щодо виготовлення календаря.
    

     Настінні календарі. Той же принцип оптимальності при різних бюджетах фірми можна застосувати і при виготовленні настінних календарів.
     Можна виготовити дорожчий, але дуже стильний перекидний календар на 12 або 6 листів (при двосторонній задруківці). У такому календарі зазвичай присутній ще і верхній аркуш-обкладинка, і нижня підкладка. Календар друкують на щільному крейдованому папері, на картоні або ж дизайнерському папері. Брошурують на пружину. Прикрашають вибірковим лаком, тисненням, конгревом.
     Ще один варіант настінного календаря – квартальний календар. Дуже функціональний календар, має великий попит. Верхівку такого календаря друкують на щільному папері або картоні, нижче прикріплюють календарну сітку. На календарну сітку для зручності одягають «віконце» із стрічкою. Календарну сітку зазвичай друкують на крейдованому папері 90гр. у 2 кольори або повнокольорову.
     І найбільш бюджетний варіант настінного календаря – календар-плакат. Це, як правило, календар у вигляді плаката А2 або А3 формату, надрукований на крейдованому папері.
    

     Варто відмітити, що чим ближче свята, тим більше завантажені друкарні. Тому не варто відкладати виготовлення листівок і календарів на останній момент. Попіклуйтеся про це вже зараз. Адже Вам належить ще придумати ідею, створити або замовити макет, надрукувати все це без поспіху, а також організувати доставку до клієнтів. Адже і пошта в грудні працює вже повільніше у зв'язку із завантаженістю.

     Тому починайте створювати вже зараз свою неповторну поліграфію!