Ламінація


Значення ламінування для поліграфічної продукції складно переоцінити:

  • Спеціальна плівка дозволяє надовго зберегти презентабельний зовнішній вигляд і значно продовжити термін служби візитки, буклету, будь-якого документа.
  • Завдяки захисній плівці ваші рекламні матеріали будуть мати яскравий і стійкий колір, а також виглядати більш привабливо для потенційних клієнтів.
  • Послуга ламінування - це найкращий спосіб захисту від щоденних потертостей для часто використовуваних документів.
  • За рахунок спеціального професійного обладнання, використовуваного при ламінації, можна надати паперам різні привабливі спецефекти: додавання блиску, надання матовості і вирівнювання поверхонь.

Ламінація поліграфічної продукції. Основні технології нанесення.

Захисне ламінування допоможе зберегти ваш рекламний або святковий буклет, візитку, листівку від несприятливих факторів зовнішнього середовища. Існує 2 основні технології ламінування:

Холодна ламінація

Являє собою нанесення довговічної плівки для ламінування на поверхню матеріалу, що захищає. За рахунок спеціально підібраного клейового шару вона прилягає до матеріалу і міцно приклеюється.

Така робота відмінно підійде для синтетичної основи, фотопаперу, глянсової і паперової продукції. Також холодне ламінування дозволяє матеріалу отримати додаткову щільність, яка підвищує здатність носія до захисту від ультрафіолету.

Ламинация

Гаряче ламінування

Даний вид нанесення здійснюється за рахунок плівки і спеціального обладнання для її нагрівання і сплаву. Гарячого ламінування варто уникати в разі використання основи з матеріалів схильних до впливу і чутливості до високих температур.

Основною перевагою гарячого ламінування виступає підвищена яскравість і насиченість зображення. Метод більш універсальний і застосовується більш ніж в 80% поліграфії. Може використовуватися для виготовлення специфічних продуктів: календарів, упаковок і фотоальбомів.

Які існують види ламінування?

Основне призначення даного постдрукарського процесу - захист поліграфічної продукції від будь-якого виду зовнішніх впливів. В процесі використовується спеціальна плівка, яка може бути як глянсовою, так і матовою. Останнім часом популярними стали варіанти з різними ефектами і текстурами.

Розрізняють 3 основних види ламінування:

  • глянсове ламінування
  • матове ламінування
  • фактурне ламінування

Розглянемо переваги і особливості застосування кожного з перерахованих вище варіантів:

  1. Глянсове. Відрізняється особливим попитом серед споживачів, так як має лояльну вартість за послугу нанесення захисного покриття. Основні переваги глянцю - не тільки надійність, але і відмінна передача кольору і контрастність зображення. Після покриття водонепроникного шару ви більше не зможете робити дрібні замітки або виправлення на товар. Цей факт необхідно враховувати при виборі послуги.
  2. Матове. Дане покриття практично нічим не поступається в контрастності і насиченості зображення в порівнянні з попереднім. Більш того, завдяки матовій поверхні ви зможете наносити необхідні замітки або написи на захисну плівку при цьому, не пошкоджуючи основний товар. Наприклад, візитка або сертифікат з матовою ламінацією мають більш ефектний, солідний зовнішній вигляд. Вартість такого варіанту трохи вище глянцевого, але результат того вартий.
  3. Фактура. Такий різновид ламінації більше підійде для декору вже наявної захисної поверхні. Найбільше клієнти цікавляться текстурами, які вміло повторюють поверхню льону, полотна. Їх можна використовувати в оформленні сертифікатів, альбомів, вітальних і рекламних листівок.